Օրեցօր «վազող» թվային աշխարհում ուշադրությունը գրավելը դարձել է բիզնեսների, բլոգերների և ինֆլուենսերների գլխավոր խնդիրը:

Reel-երն ու կարճաֆորմատ տեսանյութերն այս տեսանկյունից վաղուց դարձել են դոմինանտ թվային կոնտենտի մյուս տեսակների նկատմամբ: Ներկայումս չնկարահանել reel-եր նշանակում է կորցնել բրենդի ճանաչելիությունը մեծացնելու, նոր լսարաններ ձեռք բերելու և վաճառքներն ավելացնելու բազմաթիվ հնարավորություններ:

Այսօր կծանոթանանք reel-երի ստեղծման հիմնական սկզբունքներին, առանձնահատկություններին, ի՞նչ է պետք անել և ինչի՞ն ուշադրություն դարձնել՝ «աշխատող» ռիլեր ունենալու համար:

Ի՞նչն է դարձնում Reel-ը հետաքրքիր

Միայն էֆեկտների օգտագործումն ու որակյալ տեսախցիկը բավարար չեն գրավիչ և հետաքրքիր կոնտենտ ստեղծելու համար: Ահա մի քանի կարևոր էլեմենտ, որոնց վրա ուշադրություն դարձնելը կբարձրացնի ձեր տեսանյութերի ներգրավվածությունը:

Ակնթարթային հետարքրություն

Սկսեք reel-ը որեւէ համարձակ, հումորային կամ ինտրիգային հարցով, պնդեք կամ հերքեք ինչ-որ բան: Մարդիկ սիրում են ինտրիգներ: Մի՛ վատնեք առաջին վայրկյանները պարզապես ներկայանալու վրա՝ դրանք կարող են վերջինը լինել:

Սահուն անցումներ եւ հետաքրքիր էֆեկտներ

Խոսքից-խոսք, կադրից-կադր անցումները պետք է լինեն սահուն, հստակ եւ ամենակարեւորը՝ տեղին: Պետք չէ չարաշահել անցումներն ու օգտագործել բոլոր էֆեկտները: Հաճախ շքեղությունը հենց պարզության մեջ է:

Էմոցիաներ

Վիդեոկոնենտում ամենակարեւորը թիրախային լսարանի մոտ էմոցիաներ առաջացնելն է: Կախված reel-ի թեմատիկայից՝ էմոցիաները կարող են լինել ծիծաղի, լրջության, մոտիվացիայի, նոստալգիայի կամ այլ տեսքով: 

Մի մոռացեք ձեր մեսիջի մասին

Պետք չէ դիտողին թողնել առանց գործողության: Վիդեոյի ավարտին առաջարկեք նրան գրանցվել դասընթացին, գնել պրոդուկտը, այցելել կայք կամ դրդեք նրան որեւէ այլ գործողության:

Անկախ նրանից՝ գովազդում եք ապրանք, տալիս եք խորհուրդներ կամ պարզապես զվարճանում եք, անհրաժեշտ է համոզվել՝ արդյո՞ք հոլովակը գրավում է ուշադրություն եւ կպահի դիտողին մինչեւ վերջին վայրկյանները:

Ինչպե՞ս ստանալ պրոֆեսիոնալ reel-եր

Միայն ճիշտ անցումներն ու էֆեկտները բավարար չեն լավ տեսանյութ ունենալու համար: Reelmaking-ը ռազմավարություն է, հետևողականություն և վերլուծություն: Ահա մի քանի խորհուրդ, որոնք կդարձնեն քո վիդեոներն ավելի գրավիչ:

Օգտագործեք թրենդային երգեր

Reel-երը, որոնցում օգտագործվում են թրենդային երգեր, 35%-ով ավելի շատ ներգրավվածություն են ունենում (ContentStudio, 2024):

Օգտագործեք թրենդային սաունդները՝ ավելացնելով դրան ձեր տարրերը: Տիկտոկի ալգորիթմը ողջունում է թրենդային երգերի օգտագործմամբ կոնտենտը: Մի սահմանափակվեք միայն կրկնօրինակելով՝ ավելացրեք վիդեոյին ձեր տարբերվող բաղադրիչը: Օրինակ՝ թխվածքաբլիթների խանութը կարող է պարելով ցուցադրել իր տեսականին, վարսավիրը կարող է պարել և մյուս ձեռքով կտրել մազերը և այլն:

Ավելացրեք Subtitle-ներ

ZipDo-ի փոխանցմամբ, user-ների 80%-ը սոցիալական ցանցերում վիդեոները դիտում է առանց ձայնի: 

Ճիշտ անցումներով կազմված subtitle-ները հնարավորություն են տալիս հեշտությամբ փոխանցել ինֆորմացիան մարդկանց և մեծացնել ներգրավվածությունը:

Օպտիմալացրեք վիդեոն մոբայլ սարքավորումների համար

Ընդունենք մի բան՝ Reel-երը նախատեսված են մոբայլ սարքավորումների համար: Օգտագործեք բացառապես 9:16 ուղղահայաց ֆորմատը:

Թեստավորեք, վերլուծեք եւ բարելավեք

Ոչ բոլոր reel-երն, որ հավաքելու են հազարավոր դիտումներ, և դա նորմալ է: Օգտագործեք Instagram-ի, Tiktok-ի վիճակագրական հնարավորությունները՝ հասկանալու համար, թե որ տեսակի կոնտենտն է ավելի լավ աշխատում:

Ուշադրություն դարձրեք՝

  • Ցուցադրությունների և Reach-ի քանակին
  • Դիտման ժամանակահատվածին
  • Լայքերի, քոմենթների, տարածումների թվին
  • Save-երի (պահպանումներ) քանակին

Կրկնեք ստացվածը

Բրենդերը, որոնք պարբերաբար հրապարակում են reel-եր, կարող են մեծացնել իրենց հետևորդների քանակը մինչև 67%-ով:

Անհրաժեշտ է հաճախակի «հայտնվել» թիրախային լսարանի էկրանին: Սա կապ է ստեղծում հաճախորդի և բրենդի միջև, «ստիպում է» մարդկանց հիշել բրենդի մասին:

Դե ինչ՝ դու արդեն գիտես, թե ինչ անել լավ հոլովակներ ստանալու համար, իսկ գործնական գիտելիքներ ստանալու, ռիլմեյքինգի հմտություններին մանրամասն տիրապետելու համար կարող եք գրանցվել Sparsis Marketing School-ի` SMM+Reel Making խորացված դասընթացին: