Marketing Management դասընթացը նախատեսված է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են սովորել շուկայավարման կառավարման հիմնարար սկզբունքները և ձեռք բերել գործնական հմտություններ հաջողակ մարքեթինգային ռազմավարություններ մշակելու համար։ Դասընթացի ընթացքում դուք կծանոթանաք ժամանակակից շուկայավարման մոդելների նտեղծման, ռազմավարական պլանավորման, սպառողների վարքագծի, բրենդինգի, գովազդային արշավների կառավարման և շուկայական հետազոտությունների իրականացման գործընթացներին։
Կառուցվածքային պատկերացում մարքեթինգի կառավարման սկզբունքների մասին
Գործնական հմտություններ ռազմավարությունների մշակման և իրագործման համար
Իմանալու ես ինչպես վերլուծել շուկան և մրցակիցներին
Կկարողանաս ճիշտ կառավարել բյուջեն և մարքեթինգային արշավները
Կունենաս բրենդի ռազմավարական զարգացման ունակություններ
Եթե չես գտնում քո հարցը այստեղ, ապա կարող ես այն ուղարկել մեզ կոնտակտային ֆորմայի միջոցով
Մարքեթինգ մենեջմենթը մարքեթինգային ռազմավարությունների, գործողությունների և ռեսուրսների պլանավորման, կազմակերպման, իրականացման եւ վերահսկման գործընթացն է՝ բիզնեսի առջև դրված խնդիրները լուծելու և հաճախորդների կարիքները բարելավելու նպատակով:
Ըստ որոշ աղբյուրների, գոյություն ունի մարքեթինգի ավելի քան 2000 սահմանում: Առավել տարածվածը երկուսն են՝ Մարքեթինգը (շուկայավարություն, շուկայաբանություն) ապրանքների, ծառայությունների, կազմակերպությունների, մարդկանց, տարածքների և գաղափարների պահանջարկի կանխատեսումն է, կառավարումը և բավարարումը փոխանակման միջոցով: Մարքեթինգը մարդկային գործունեության մի ձև է, որն ուղղված է մարդկային կարիքների և պահանջմունքների բավարարմանը՝ փոխանակման միջոցով:
Շուկայի ուսումնասիրությունը, հետազոտությունը կամ վերլուծությունը հաճախորդների, մրցակիցների և շուկայի մասին տվյալների հավաքագրման, գրանցման և վերլուծման գործընթացն է՝ շուկայի ծավալների և մրցակցության վերաբերյալ ինֆորմացիա ունենալու և այն բիզնեսի ռազմավարության մեջ օգտագործելու նպատակով:
Սովորիր հիմա, վճարիր հետո (անտոկոս)
ԳրանցվելԹող տվյալներդ և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ
Մի հապաղիր կապվել մեզ հետ և ստանալ անվճար խորհրդատվություն կամ ուղղակի գրանցվել դասընթացին