SMM & Reel Making դասընթացը նախատեսված է ինչպես արդեն ոլորտում որոշակի փորձառություն ունեցողների, այնպես էլ նրանց համար, ովքեր նոր են ցանկանում մուտք գործել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի աշխարհ:
Կուրսը բաղկացած է 2 մակարդակից՝ Intermediate (միջին) և Advanced (խորացված), տեսական և գործնական մասերից:
Յուրաքանչյուր դաս ներառում է տեխնիկական առաջադրանքներ և տնային հանձնարարություններ։
Դասընթացի ավարտին դուք կկարողանաք`
հաջողությամբ ստեղծել և կառավարել բիզնես էջեր,
կազմել SMM ռազմավարություն և կոնտենտ պլան,
իրականացնել SMM արշավներ,
միացնել թիրախավորված գովազդներ և վերլուծել դրանց արդյունավետությունը,
նկարահանել և մոնտաժել տեսանյութեր (reels):
Ավարտական քննությունը դրական հանձնած և դասընթացը հաջող ավարտած ուսանողները կստանան սերտիֆիկատ և աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում:
Եթե չես գտնում քո հարցը այստեղ, ապա կարող ես այն ուղարկել մեզ կոնտակտային ֆորմայի միջոցով
SMM ռազմավարությունն այն ծրագիրն է, որը նկարագրում է սոցիալական մեդիայի օգտագործումը բիզնեսի առջև դրված նպատակներին հասնելու գործընթացում: Այն ընդգրկում է թիրախային լսարանի բացահայտումը, կոնտենտ պլանի կազմումը, գործիքակազմի, սոցիալական հարթակների ընտրությունը եւ այն քանակական, չափելի արդյունքները, որոնց նախատեսվում է հասնել ռազմավարության իրագործման հետևանքով:
Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը բիզնեսի համար լուծում է հետևյալ հիմնական խնդիրները՝ բրենդի ճանաչելիության բարձրացում, վստահության ամրապնդում, նոր հաճախորդների ներգրավում, վաճառքների ավելացում:
SMM մասնագետի աշխատանքային պարտականություններն են՝ սոց. մեդիայի ռազմավարության մշակում, բովանդակության ստեղծում, գովազդային արշավների մշակում, իրագործում և վերահսկում, բիզնեսի հեղինակության եւ ճանաչելիության բարձրացում:
SMM-ը (սոցիալական մեդիա մարքեթինգ) թվային մարքեթինգի ճյուղ է, որի նպատակն է սոցիալական ցանցերի միջոցով բրենդի, կազմակերպության կամ պրոդուկտի ճանաչելիության բարձրացումը, հաճախորդների շրջանում վստահության ձեռքբերումը և վաճառքների խթանումը:
Սոցիալական մեդիան վաղուց դարձել է մարդկանց կյանքի անբաժանելի մասը: Բիզնեսները, օգտագործելով SMM-ի հնարավորությունները, կարող են գրավիչ և օգտակար բովանդակության միջոցով բարձրացնել բրենդի ճանաչելիությունը: Նամակագրությունների միջոցով կազմակերպությունները կարող են ուղիղ կապ հաստատել պոտենցիալ հաճախորդների հետ, ինչն էլ իր հերթին կարող է նպաստել վաճառքների աճին: Սոց. ցանցերի նշանակությունը բիզնեսի համար կայանում է նաև նրանում, որ շնորհիվ հստակ թիրախավորման հնարավոր է կարճ ժամկետներում գտնել եւ ներգրավել նոր հաճախորդների:
Ինֆլյուենսեր մարքեթինգը (influencer marketing) սոցիալական ցանցերում մարքեթինգի ձև, որը ներառում է պրոդուկտի կամ ծառայության գովազդ ազդեցիկ մարդկանց՝ ինֆլուենսերների կողմից։ Ինֆլյուենսերն այն մարդն է կամ անհատների խումբը, որոնք ունակ են ազդելու իրենց լսարանի վարքի և որոշումների վրա:
Սովորիր հիմա, վճարիր հետո (անտոկոս)
ԳրանցվելԹվային մարքեթինգի մասնագետ
5 տարվա փորձԹող տվյալներդ և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ
Մի հապաղիր կապվել մեզ հետ և ստանալ անվճար խորհրդատվություն կամ ուղղակի գրանցվել դասընթացին