Digital Marketing-ի դասընթացը նախատեսված է ինչպես ոլորտից որոշակի պատկերացում ունեցողների, այնպես էլ մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են ընդլայնել իրենց գիտելիքներն ու հմտանալ թվային մարքեթինգի այլ ուղղություններում:
Տեսական գիտելիքներից բացի, ուսանողներն աշխատելու են նաև ռեալ նախագծերի վրա, ինչպես նաև ստանալու են տնային հանձնարարություններ
կունենաք խորը եւ պրակտիկ գիտելիքներ թվային մարքեթինգի գրեթե բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ
ձեռք կբերեք կոնտենտի հետ աշխատելու հմտություններ
կկարողանաք իրականացնել գովազդային արշավներ Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegram հարթակներում եւ վերլուծել դրանք
կտիրապետեք Google Ads/Yandex Direct գովազդային հարթակներին
կկարողանաք առաջխաղացնել կայքեր որոնողական համակարգերում
կկարողանաք իրականացնել եւ կառավարել մարքեթինգային գործընթացներ արհեստական բանականության գործիքների միջոցով
ձեռք կբերեք մարքեթինգային տվյալների վերլուծության հմտություններ, կտիրապետեք անալիտիկ գործիքների
կկարողանաք նկարահանել և մոնտաժել տեսանյութեր (reels):
Ավարտական քննությունը դրական հանձնած և դասընթացը հաջող ավարտած ուսանողները կստանան սերտիֆիկատ և աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում:
Եթե չես գտնում քո հարցը այստեղ, ապա կարող ես այն ուղարկել մեզ կոնտակտային ֆորմայի միջոցով
Թվային մարքեթինգի հիմնական տեսակներն են՝ SMM (սոցիալական մեդիա մարքեթինգ), SEO (որոնողական համակարգերի օպտիմալացում), PPC գովազդ, E-mail marketing (էլեկտրոնային մարքեթինգ), ինֆլուենսեր մարքեթինգ:
SEO-ն (search engine optimization) կայքի կամ բջջային հավելվածի օպտիմալացումն է որոնողական համակարգերում առաջատար դիրքեր գրավելու, բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու, կայքի այցելություններն ավելացնելու և վաճառքները շատացնելու նպատակով:
Կոնտենտ մարքեթինգը արժեքավոր, ռելեվանտ եւ հետաքրքիր հոդվածների, տեսանյութերի, լուսանկարների և բովանդակության այլ տեսակների ստեղծումն է թիրախային լսարանին ներգրավելու նպատակով: Կոնտենտ մարքեթինգի հիմնական խնդիրներն են վստահության ձեռքբերումը, բրենդի հեղինակության ամրապնդումը եւ պոտենցիալ հաճախորդներին գործողության դրդելը:
Թվային մարքեթինգը բրենդի, ծառայության կամ պրոդուկտի առաջխաղացումն է կայքերի, բջջային հավելվածների, սոցիալական ցանցերի, որոնողական համակարգերի եւ այլ օնլայն ուղիների միջոցով:
Սոցիալական ցանցերը, messenger-ները եւ որոնողական համակարգերը ինֆորմացիայի ստացման հիմնական աղբյուրներն են, հետևաբար այս հարթակներում են գտնվում ծառայություններ սպառողները: Բիզնեսի խնդիրը թվային մարքեթինգի միջոցով թիրախային լսարան գտնելն ու նրանց հաճախորդ դարձնելն է:
PPC-ն (Pay per click) օնլայն գովազդի տեսակ է, որտեղ գովազդատուն վճարում է, երբ այցելուն քլիք է անում գովազդի վրա: Ի տարբերություն SEO-ի, որտեղ կայքն առաջխաղացնելու համար պահանջվում է որոշակի ժամանակահատված եւ հսկայական աշխատանք, PPC-ն հնարավորություն է տալիս գումարի դիմաց թիրախային բանալի բառերով հայտնվել որոնման արդյունքների թոփում:
Սովորիր հիմա, վճարիր հետո (անտոկոս)
ԳրանցվելԹվային մարքեթինգի մասնագետ
5 տարվա փորձՄարքեթոլոգ
6 տարվա փորձԹող տվյալներդ և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ
Մի հապաղիր կապվել մեզ հետ և ստանալ անվճար խորհրդատվություն կամ ուղղակի գրանցվել դասընթացին