Նորություններ

Ի՞նչ անել, երբ գովազդը Meta-ում լավ չի աշխատում
Ավելին

Ի՞նչ անել, երբ գովազդը Meta-ում լավ չի աշխատում

Facebook-ն ու Instagram-ը հաճախորդներ ներգրավելու ամենաարդյունավետ թվային հարթակներից են: Հատկապես փոքր եւ միջին բիզնեսների համար Meta-ի գովազդային լուծումները եկամուտ ստանալու հիմնական աղբյուրներն են:Դուք միացրել եք գովազդը, այն աշխատում է, ծախսում, բայց արդյունքները չեն գոհացնում: Առաջին հայացքից պատճառը գտնելը բարդ է, բայց խնդիրները հնարավոր է գտնել եւ շտկել:Sparsis մարքեթինգային դպրոցի հերթական բլոգում ուսումնասիրում ենք Meta-ում չաշխատող գովազդի հիմնական խնդիրներն ու դրանց լուծումները:Միշտ նույն լսարանը